Data e postimit: 2017-01-24 14:59:46
Lexime: 2531
jorgani
Lloji: Fjale te urta
Tema: njeriu
Autori: ketjola
Shkolla: 28 "Nentori"
Klasa: 10c
Qyteti: tiran
E-mail: ketjola1manovi@gmail.com


shtri kembet sa ke jorganin

Vepra te ngjashme
Autori: fiona hymeti · Lloji: Poezi lirike · Tema: DIMRI
I mbulon pullazet dhe livadhet Me bardhësi Bora ka shtruar jorganin e vet Bukuri e bardhë Quhet kjo stinë Dikujt i sjell gëzim E Dikujt jetën ia nxin
Autori: Florjan Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Dimri I mbulon pullazet dhe livadhet Me bardhësi Bora ka shtruar jorganin e vet Bukuri e bardhë Quhet kjo stinë ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Arusha e Uritur Arusha cdo ditë Rronte për mrekulli Hante mjaltë n'qyp t'zi Vec një ditë pa ushqim mbeti Iu sos mjalti Mish askund s'gjeti Lart e poshtë Ajo brodhi Barkun e thatë dot se ngopi Dhe ...
Autori: asi · Lloji: Analize letrare · Tema: deti jon
une jam uji i kripur qe shfaqet ne vend te papritur me kembet e mia te gjata shikoj majat e maleve te larta ku mes tyre eci me vrap por asgje une dot nuk kap eci eci pa pushim por prap rri ne vendin tim.
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalet e urta
Qfarë do mbjellësh Edhe do te korresh Duaje atdhenë Si shqiponja folenë Genjeshtra i ka Kembet e shkurta Ujku qimen e ndërron Por zanatin se harron *_*
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Aferdita Lika · Lloji: Poezi personale · Tema: Fantazi
Dua pemet te kercejne, e kembet t'i kene ne toke. Dua malet te kendojne, por jo shume te bertasin. Dua detet te notojne, dhe asnjehere te mos lagen. Dua kafshet qe te flasin, ama kurre mos ta teprojne. Dua diellin te levize, por me token mos tako...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena Ime
Nena Ime Nena Ime E Dashur Tek Ti Gjej Ngrotesi Fjalet Me Te Bukura I Mesoj Nga Ti. Nje Dit Kur Te Rritem E Sdo Jem Me Femij Poezin Me Te Bukur Do Ta Shkruaj Per Ty. Zeri Yt I Embel Me Ve Ne Gjum Dora Jote E Let Djepin E Perkund. T...
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeni gjeegjezat
Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte Kush eshte? pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera Kush...
Autori: Anais · Lloji: Poezi dramatike · Tema: dhuna
Zoti duart na krijoi, Kembet na dhuroi Ato nuk u falen per te dhunuar, Por ndihmen e dashurine per te na treguar. Dhimbja e te dhunuarit nfihet ne shpirt, E jo ne duar kur dikujt i qellon pa limit. Dhuna eshte mekat, Nje nder mekatet qe zoti s'ti f...
Autori: Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Mizat
Mizat Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...
Autori: Beki Dodaj · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Monolog i ndertuar ne baze te pyetjeve
Erresire!....Ngado qe hedh kembet erresire.cfare do qe me sheh syri; erresire.A mos;jam e vetme???MOs ndoshta mbeta vetem ne mes te kesaje erresire??Por prisni.Mos,mos ndoshta pashe nje drite?? Oh po !!.....Po po ja tek eshte une po e shoh.Eh sa e lumtu...
Autori: edona pali · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: jeta
labirinth pa fund plot kthesa ne cdo kthese gezime e merzi mbushin te shkreten jete deshira dhe pasioni jo jo nuk mungojne merimangat me rrjetat e tyre te shfaqen nuk harrojne ne pafundesi endrrash nje femije jetonte por tek shfaqet nje furtune ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com